Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

LOREAL True Match


Podkład Loreala – True Match kupiłam bo poleciła mi go koleżanka. Twierdziła, że doskonale radzi sobie z niedoskonałościami, matuje skórę a przy tym jest lekki. Podkład w szklanej 30ml buteleczce kosztuje ok. 45zł – więc jak dla mnie jest to już górna półka cenowa jeśli chodzi o produkty tego typu, nie mniej jednak postanowiłam go sprawdzić.

Niestety nie polecam. U mnie się on nie sprawdził. Uważam iż nie jest wart swojej ceny. Zacznijmy od tego że podkład ten jest strasznie rzadki co bardzo utrudniało mi aplikacje (nie jestem przyzwyczajona do tak rzadkiej konsystencji). Podkład słabo kryje, trzeba się dobrze namęczyć aby otrzymać pożądany efekt. Ponadto odcień nie do końca trafiony – chyba kupiłam zbyt ciemny i nie wyglądało to dobrze. Czy on matuje? Ciężko powiedzieć. Nie trzyma się też na buzi wybitnie długo. Jednym słowem nie polecam. Nie dla tłustej cery z niedoskonałościami – zwyczajnie sobie z nią nie poradzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram