Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

Hugo Boss Jour - moje perfumy


Znacie ten zapach? Jest stosunkowo nowy - na rynek Polski wszedł jeśli się nie mylę w 2014r. Ja otrzymałam go na urodziny w październiku i zdecydowanie podbił moje serce. 

Cudowny zapach otrzymałam w eleganckim opakowaniu w zestawie z balsamem do ciała. Balsam jeszcze mam ale perfum namiętnie używałam i 75ml flakon właśnie się skończył. Zapach tak bardzo mi się podoba, że postanowiłam kupić go kolejny raz. Ku mojemu zdziwieniu perfumy te można kupić w bardzo atrakcyjnej cenie!

TUTAJ znalazłam je już za 109 zł !!


Kilka słów o zapachu:

Nowy zapach dla kobiet. Delikatny, kwiatowy, świeży. Zawiera niesamowite nuty zapachowe takie jak lima i kwiat grejpfruta, białe kwiaty, frezja, wiciokrzew i konwalia oraz brzoza i ambra.

Kategoria: kwiatowa

Nuty zapachowe: lima, kwiat grejpfruta, białe kwiaty, frezja, wiciokrzew, konwalia, brzoza, ambra.


Polecam gorąco fankom świeżych, nowoczesnych zapachów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram