Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

Podkład Astor Perfect Stay 24


Podkład Astor Perfect Stay 24 już dawno temu chodził mi po głowie ale ze względu na jego cenę (powyżej 50zł) hamowałam się przed jego zakupem. Od jakiegoś czasu można nabyć go po specjalnej cenie 35zł w super-pharmie -o ile jesteśmy członkiniami klubu lifestyles, ja jestem.

Tak więc czym prędzej postanowiłam skorzystać z okazji i przetestować ten podkład. Oceniam go jako dobry. Podkład ma przyjemny zapach i odpowiednią konsystencję. Dobrze zakrywa niedoskonałość. Całkiem długo utrzymuje się na buzi – bynajmniej nie 24 godziny i nawet nie 12, ale połowę tego myślę, że spokojnie. Bardzo eleganckie a zarazem poręczne opakowanie. Szklana buteleczka o pojemności 30ml. Plusem jest fakt, że pompka jest odkręcana – po wykorzystaniu fluidu, buteleczkę możemy uzupełnić sobie innym. Podkład jest wydajny- jako jeden z niewielu starcza mi na ponad dwa miesiące. Także z czystym sumieniem mogę rzec iż była to dobra inwestycja, jednak nie wiem czy kupowała bym go po cenie 50zł. Ostateczne zdanie – polecam jako iż jest wydajny i konkretny!

Aktualizacja!
Nie musicie czekać na promocje w drogeriach - zawsze w najniższych cenach możecie kupić kosmetyki korzystając z porównywarki cenowej. TUTAJ znajdziesz ten podkład już za 22 PLN!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram