Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

JOANNA Balsam do Włosów


Ostatnimi czasy nabyłam w Rossmanie Balsam do włosów, nawilżająco – regenerujący. Po zimie moje włosy bardzo się elektryzują a z racji, że dawno nie gościłam u fryzjera końcówki są bardzo zniszczone i przesuszone (suszarka w zimę również działała swoje). Do drogerii poszłam z zamiarem zakupu maseczki Fructis, której kiedyś używałam i byłam bardzo zadowolona – niestety chyba już ją wycofali. Rozglądając się po pułkach z produktami do włosów rzucił mi się w oczy Balsam do włosów Joanny z serii „z apteczki babuni”.

Do zakupu zachęciła mnie cena i opakowanie rodem z apteczki babuni. Butelka o pojemności 300ml kosztuje w Rossmanie 4,99zł (TUTAJ także w cenie 5 PLN). Już teraz mogę stwierdzić, że jest bardzo wydajny, ponieważ już niewielka ilość balsamu wystarcza do odżywienia bardzo długich włosów. Z ilością tego produktu nie można przesadzić ponieważ stosujemy go po myciu, bez spłukiwania. Zbyt duża ilość obciąży nam włosy i w rezultacie będą wyglądać na przetłuszczone a tego nie chcemy. Balsam zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne i tak też pachnie – cudownie miodowo. Moje włosy po zastosowaniu tego balsamu są miękkie, błyszczące i pięknie pachną. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram