Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

AA HELP Cera Atopowa, Krem nawilżający 0%


Krem doskonale nawilża i regeneruje skórę oraz działa łagodząco. Nie zawiera alergenów, parabenów i barwników. Specjalnie opracowany dla cery bardzo suchej, nadwrażliwej i atopowej.

Można stosować go na dzień i na noc, na twarz, szyję i dekolt. Zawiera cucurbitynę, olej z ogórecznika lekarskiego, glicerynę, skwalan z oliwek oraz witaminę E.- Oto informacje z opakowania. 

Co prawda cery bardzo suchej nie mam, alergiczką też nie jestem. Zakupiłam w super-pharm bo był w promocji w cenie 7,99pln (normalna cena to 16pln) a bardzo dużo dziewczyn pozytywnie wypowiedziało się na jego temat na różnych forach. Postanowiłam spróbować jako, iż moja cera pozostawia wiele do życzenia. Nie zawiodłam się :) Smaruje nim buzie codziennie rano pod makijaż a czasem rano i wieczorem. Krem dobrze nawilża, ma przyjemną konsystencję i nie posiada absolutnie żadnego zapachu. Starcza na długo. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram