Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

Zakupy drogeryjne przez internet


Dziś przedstawię Wam moje przykładowe zakupy dokonane w drogerii internetowej oraz pokażę jakie korzyści daje :) 

Z początku jak zapewne większość z Was nie byłam przekonana. No bo jak zamawiając kosmetyki przez internet sprawdzić odcień, konsystencję czy zapach? A to przecież tak ważne w przypadku zakupów akurat tej kategorii produktów. Zachęciły mnie jednak niskie ceny oraz ogromny wybór produktów w jednym ze sklepów internetowych tego typu. Dodatkowo bardzo pomocne okazały się opinie o danym produkcie właściwie przy wszystkich moich wyborach.



Od tamtej pory zostałam wierną fanką drogerii internetowej Cocolita.pl :)


A o to moje ostatnie zamówienie :)


W paczce znalazły się:


  • FAKE BAKE 60 MINUTES PŁYN OPALAJĄCY (119,90 zł)
  • KALLOS MASKA DO WŁOSÓW BANANOWA 1000 ML (11,90 zł)
  • ARDELL RZĘSY W PASKACH DEMI WISPIES BLACK (13,90 zł)
  • MUA SZMINKA DO UST BARELY THERE (5,90 zł)
  • SEMILAC BLOK POLERSKI DO PAZNOKCI (3,90 zł )
  • SEMILAC DREWNIANY PILNIK BIAŁY 100/180 (4 zł)

Łączna wartość zakupów 161,30 zł ale otrzymałam dodatkowy rabat w wysokości 5% za zapis do newslettera, więc kwota końcowa została pomniejszona o 8 zł :) 
Jak widzicie w paczce otrzymałam też kolejny kupon rabatowy uprawniający do zniżki przy kolejnych zakupach (oczywiście w określonym czasie) o 10%. Dodatkowo sklep daje Ci 5% rabatu na zakupy zawsze kiedy dodasz opinię o zakupionym produkcie - pewnie dlatego jest tam tyle wiarygodnych opinii. 



Jak widzicie ceny bardzo konkurencyjne. W przesyłce kod rabatowy na kolejne zakupy, kilka cukierków (:D). Wszystko starannie zapakowane - czego chcieć więcej ;)?

A Wy kupujecie kosmetyki przez internet? Macie swoją ulubioną drogerię internetową?
Jeśli nie, zdecydowanie polecam Cocolita.pl 

2 komentarze:

  1. Mam tą bananowa odżywkę. Pachnie pięknie ale na włosach już jej nie czuć. W działaniu taka sobie. Na 5 pkt dałabym jej 2, bo stosunkowo długo trzeba ja trzymać na włosach, podczas gdy odżywka z biedronki działa lepiej a wystarczy ja tylko nałożyć i rozczesac i włosy są mieķie i jedwabiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, odżywka KALLOS pachnie obłędnie bananowo jednak tylko podczas nakładania :( Jednak z działania jestem bardzo zadowolona, przy czym nie spłukuję jej nigdy do końca. Wtedy włosy są miękkie i z łatwością je rozczesuje :) A jaką odżywkę z biedronki tak polecasz? jestem bardzo ciekawa - daj znać :) Pozdrawiam!

      Usuń

Post Top Ad

My Instagram