Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

FLOWER BOX - jak zrobić (krok po kroku)

Flower box czyli nic innego jak kwiaty w pudełku lub pudełko kwiatów, które to od miesięcy podbijają nasze serca oraz są hitem Instagrama. 


Cena flower boxa w kwiaciarni waha się średnio od 120 zł za najmniejsze pudełko z zaledwie kilkoma kwiatami do nawet 500 zł za większe pudełka. Średnia cena to ok. 200-300 zł.

Jaki jest tymczasem koszt zrobienia takiego pudełka samodzielnie?

Mnie zrobienie średniej wielkości flower boxa z 20 różami kosztowało ok. 60 zł i zajęło ok. 20 minut :) Rezultat oceńcie sami.

A teraz instrukcja przygotowania flower boxa w domu:

Potrzebne będą:

  • Ozdobne pudełko (ja kupiłam w Pepco za 9,90 zł)
  • Gąbka florystyczna (do kupienia w każdej kwiaciarni, koszt ok. 5 zł)
  • Folia - celafon (do kupienia w kwiaciarni, koszt ok. 2 zł)
  • Kwiaty (w moim przypadku 20 róż kupionych na bazarze po 2 zł sztuka)

Krok 1
Gąbkę florystyczną docięłam do kształtu mojego pudełka po czym namaczałam 5-10 minut w zimnej wodzie. W tym czasie wyłożyłam pudełko celafonem i wzięłam się za przygotowywanie róż (skrócenie do odpowiedniej długości do pudełka, oberwanie liści itp.)

Krok 2
Namoczoną gąbkę florystyczną przełożyłam do pudełka uprzednio wyścielonego folią kwiatową. Wtedy ucięłam jej nadmiar wystający ponad progi pudełka.

Krok 3
W kolejnym kroku zaczęłam układać/wbijać róże w namoczoną gąbkę. Wyliczyłam 4 rzędy po 5 kwiatów i tak mniej więcej wyszło. 

A o to efekt końcowy:


Flower box to piękny i gustowny prezent lub dodatek zamiast bukietu kwiatów, który na pewno pożyje dłużej :)

Jak Wam się podoba? 

3 komentarze:

  1. Takie pudełka można też kupić na internecie, są specjalne przeznaczone do flower boxów - różne kolory i kształty, wtedy boxy są jeszcze ładniejsze (np. tutaj https://pm-m.pl/298-flower-boxy-torebki-i-pudelka-papierowe/). Pozdrowienia - piękny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad

My Instagram