Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

ISANA Olejek do włosów INTENSIVE


Długie włosy? TAK. Zniszczone? TAK. Plączące i elektryzujące? TAK. Takie właśnie są moje włosy. Długie od wielu, wielu lat. Od niedawna jednak też zniszczone, przesuszone i pozbawione blasku. 

Podczas ostatniej wizyty u fryzjera w New look - Studio Urody u mojej znajomej Domoniki zaleciła mi ona korzystanie z olejków do włosów, gdyż mam bardzo przesuszone (to zapewne moja wina i efekt suszenia ich co drugi dzień gorącym powietrzem z suszarki). Szukając sposobu na piękne i miękkie długie włosy postanowiłam wypróbować olejek firmy Isana dostępny w Rossmannie - jako jeden z tańszych na rynku, cieszący się dobrymi opiniami w internecie. Kupiłam go wtedy na promocji za 11,99 PLN (standardowa cena 14,99 PLN).

Olejek jest bardzo wydajny i obłędnie pachnie !! Włosy po nim są miękkie i cudownie pachną przez długi czas. Ja stosuję go na mokre włosy tuż po ich myciu i nakładam 2-3 pompki olejku raczej na same końcówki. Olejek jest przeźroczysty, dosyć płynny i zdecydowanie tłusty.


Niestety mam wrażenie że włosy po nim elektryzują się jeszcze bardziej niż bez niego, więc na pewno nie jest to dla mnie produkt trafiony w 10tkę. Jednak myślę że warto go wypróbować na sobie. Ja na pewno dokończę to opakowanie, choć raczej nie kupię go ponownie.

Być może bardziej sprawdzi się u mnie nakładany raz na jakiś czas na całe włosy aby je odżywić i odbudować - kto wie ;)


Może polecicie mi Wasze olejki do włosów? Jakie stosujecie, z jakich jesteście zadowolone?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram