Blog o modzie, makijażu, urodzie i zdrowiu

Post Top Ad

VIANEK - żel pod prysznic & żel myjący do twarzy

Vianek czyli naturalne polskie kosmetyki. Ale czy naturalne i polskie znaczy dobre ?


Postanowiłam sprawdzić kupując żel pod prysznic i żel myjący do twarzy z serii "pomarańczowej" czyli odżywczej. 

I znów jak w przypadku kosmetyków Cien, o których pisałam TUTAJ, mimo że kosmetyki z jednej serii, dwie niemal skrajne opinie.

Zacznijmy od żelu do mycia twarzy, który jest moim zdaniem bardzo rzadki co mi osobiście utrudnia jego używanie, bo wprost przecieka między palcami. Mam wrażenie, że nie oczyszcza dokładnie twarzy (a na pewno nie zmywa dokładnie makijażu). No i na koniec skóra twarzy po nim jest okropnie ściągnięta i wysuszona. Mimo, iż to pięknie pachnąca owocowa seria w przypadku tego produktu nie czuję jakoś tego zapachu. Plus za ładne i wygodne opakowanie z pompką jednak podsumowując wszystko ode mnie produkt ten dostaje "NIE".

Płynnie przechodząc do żelu pod prysznic mogę powiedzieć, że tutaj jest zdecydowanie lepiej. Żel ma odpowiednią konsystencję, dobrze się "mydli" i przepięknie pachnie. Skóra po nim jest miękka i pachnąca. Jednak biorąc pod uwagę jego cenę (15,99 PLN za 300 ml) nie zauważyłam w nim nic nadzwyczajnego. Opakowanie bardzo przyjemne dla oka jak i łatwe w przechowywaniu jednak już nie koniecznie łatwe w użytkowaniu pod prysznicem. Raczej nie kupię ponownie.


Miałyście styczność z marką Vianek ? Jakie są Wasze odczucia? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad

My Instagram